رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت:ایجاد انگیزه خدمت در بخش کشاورزی عامل اصلی موفقیت در ارائه خدمات است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خالد جعفری در دیدار با پرسنل جهاد کشاورزی شهرستان کامیاران  یجاد انگیزه خدمت در بخش کشاورزی را عامل اصلی موفقیت در ارائه خدمات عنوان کرد و افزود: شهرستان کامیاران به دلیل شرایط آب و هوایی و خاک مناسب مستعد ترین شرایط را برای توسعه کشاورزی دارد.
وی افزود: در این شهرستان بابرخورداری از منابع آبی مناسب، زمینه تبدیل اراضی دیم به آبی فراهم بوده و باید با درایت و همت، نسبت به ارتقاء تولید و اشتغال با هدف افزایش درآمد بهره برداران در این شهرستان اقدام کرد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت : افق روشن در توسعه کشاورزی شهرستان کامیاران زمینه ساز ارتقاء باغات در این شهرستان است که باید با اهتمام بیشتر به این موضوع اقدام کرد .

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کردستان تاکید کرد: شهرستان کامیاران پایلوت اجرای طرح امنیت غذایی ایران- ایکاردا است که با بررسی و کشت ارقام مختلف محصولات کشاورزی  بهترین و باکیفیت ترین ارقام برای کشت نهایی می شود .

وی افزود: استارت احداث مرغداری استان در شهرستان کامیاران زده شد و در حال حاضر بیشترین آمار مرغداری های استان در شهرستان کامیاران وجود دارد .

جعفری خاطرنشان کرد: برای کاشت ارقامی که توجیه مناسب اقتصادی داشته باشد باید با تدبیر هوشمندانه اقدام کرد و آنچه که سبب افزایش درآمد برای کشاورز می شود انجام داد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی یادآور شد: تغییر وضعیت پرسنل بخش کشاورزی، پرداخت اضافه کار و خدمات دیگر باید در کمترین زمان انجام شود تا انگیزه خدمت در این بخش افزایش یابد .

انتهای پیام/م

شهرستان کامیاران پایلوت اجرای طرح امنیت غذایی ایران- ایکاردا است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.