مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری اردبیل گفت: تعداد پل‌های عابر پیاده در سطح شهر اردبیل دو برابر افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محسن میرزایی صبح امروز در بازدید از پل‌های عابر پیاده اردبیل اظهار داشت:  طی دو سال اخیر با تاکیدات شهردار اردبیل  بیش از  9 دستگاه پل عابر پیاده در سطح شهر اردبیل به بهره‌برداری رسیده  و 7 دستگاه  دیگر نیز برای  نصب در نقاط مختلف شهر در دست ساخت قرار دارد.

وی با بیان اینکه پنج دستگاه دیگر  نیز در شرف عقد قرارداد است، افزود: طی اقداماتی تعداد پل‌های عابر پیاده در شهر اردبیل  به بیش از دو برابر افزایش می‌یابد و نیز با نصب 3 پله برقی در پل‌های عابر پیاده، تعداد پل‌های عابر مجهز به پله برقی به 4 دستگاه می‌رسد.

میرزایی هدف از افزایش تعداد پل‌های نفر رو را تامین ایمنی عبور و مرور  شهروندان و کاهش تصادفات و حوادث درون شهری دانست و گفت: با توجه به کارایی و پیامدهای مثبت پل‌های عابر پیاده و در راستای جلب رضایت شهروندان  این اقدامات انجام می‌گیرد.

‌مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری اردبیل بیان کرد: براساس گزارش اداره آمار پلیس راهور ناجا، تعداد تصادفات فوتی عابرین پیاده در دو سال اخیر کاهش چمشگیری داشته است که در راستای کاهش هر چه بیشتر تصادفات تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با توسعه پل‌های عابر پیاده در این زمینه گام برداریم.

وی تصریح کرد: توسعه خدمات‌رسانی به شهروندان در راستای جلب رضایتمندی آن‌ها از مهمترین برنامه‌ها در سطح شهر به شمار می‌رود که در این راستا تلاش می کنیم با توسعه زیرساخت‌ها زمینه برای تردد راحت شهروندان فراهم شده و از حوادث در سطح شهر کاهش یابد.

انتهای پیام/ع

تامین ایمنی عبور و مرور  شهروندان در اردبیل

 

برچسب ها: شهرداری ، ترافیک ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.