دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات گفت: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری خود را به انقلاب و نظام نشان دادند.

مردم با حضور گسترده در راهپیمایی وفاداری خود را نسبت به انقلاب و نظام نشان دادندعلی صوفی دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، اظهار کرد: هرساله بدخواهان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی تبلیغات گسترده‌ای انجام می‌دهند تا بگویند مردم به علت نارضایتی، حضورشان در راهپیمایی کمرنگ خواهد بود و تاکنون مردم نشان داده‌اند که به تبلیغات دشمنان توجهی ندارند و در صحنه حاضر می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه مردم به انقلاب و نظام وفادارند اما در عین حال هم انتقادات، گلایه‌ها و انتظاراتی دارند، گفت: با توجه به اعتراضاتی که چندی پیش در کشور شاهد بودیم، حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز گذشته معنا و مفهوم خاصی داشت.

دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات ادامه داد: همه نیروهای انقلاب بسیار حساب شده کار کردند و ضمن به رسمیت شناختن اعتراضات مردم، صف‌شان را از دشمنان و بدخواهان انقلاب جدا کردند.

صوفی تصریح کرد: بیگانگان و رسانه‌های معاند همواره در طول این 39 سال سعی کرده‌اند با اعداد و ارقامی که اعلام می‌کنند، حضور مردم را کمرنگ نشان دهند مثلا زمانی که میلیون‌ها نفر در راهپیمایی شرکت می‌کنند، آنها می‌گویند هزاران نفر حضور یافتند.

صوفی با تأکید بر اینکه ترفندهای دشمنان تاکنون جواب نداده است و نتوانسته‌اند از نقشه‌هایشان بهره‌برداری کنند، گفت: ما نباید به تحریک  دشمنان توجه کنیم، مسلما فعالیت‌های آنان که برای ضربه زدن به نظام برنامه‌ریزی شده است، نتیجه عکس خواهد داشت و روسیاهی برای خودشان می‌ماند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ضروری است که مسئولان توجه بیشتری داشته و قدردان مردم باشند، همچنین باید به خواسته‌های آنان توجه کنند و با کنار گذاشتن اختلافات، خادم ملت باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار