عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ما ملتی نیستند که با تهدید، تبلیغات روانی و رسانه‌ای بخواهند از اهداف و آرمان‌های چند ساله خود دست بردارند. 

حضور گسترده مردم در راهپیمایی نمایش کامل اقتدار ایران بود/ملت ایران با تهدید و تبلیغات دست از آرمان‌های انقلاب بر نمی‌داردمحسن اسماعیلی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: حضور مردم در واقع نمایش کامل اقتدار و نشانه پایبندی آنها به انقلاب است.

وی درباره پیش بینی‌ تریبون داران غربی نسبت به اینکه مردم امسال در این راهپیمایی شرکت نمی‌کنند، ادامه داد: رسانه‌های خارجی خودشان مردم ایران را می شناسند و می دانند که  دروغ می گویند. 

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم همواره نشان داده اند پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند، برخی  رسانه‌ها هم که تا این حد نادان هستند و بعد از ۳۹ سال مردم ما را نشناخته اند، امروز باید چشمان خود را باز کنند و با واقعیت‌هایی که قابل انکار نیست، در نیفتند.

اسماعیلی اضافه کرد: مردم ما ملتی نیستند که با تهدید، تبلیغات روانی و رسانه‌ای بخواهند از اهداف و آرمان‌های چند ساله خود دست بردارند، واقعا باید از چنین ملتی تشکر کرد.

وی در پایان درباره تشکیل هیئت اندیشه ورز مجلس خبرگان رهبری، گفت: این هیئت در اجلاس اسفند مجلس خبرگان تعیین خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار