عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:مسئولان مطالبات به حق مردم را بشنوند و بدانند که این حضور به معنای رضایت از عملکرد قوای سه گانه نیست.

مسئولان به گوش باشند که حضور مردم در راهپیمایی به معنای رضایت از عملکرد قوای سه گانه نیستمحمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه خلاف تبلیغات تریبون‌های دشمن که مردم به علت مشکلات اقتصادی در راهپیمایی حضور نیابند، مردم آمدند، اظهار کرد: شکر خدا مردم ما نشان دادند آنقدر شعور دارند که مسائل را از هم تفکیک کنند و دشمنان ما آنقدر از شعور بی بهره اند که از هر فرصتی برای اهداف خود بهره می‌برند.

 وی ادامه داد: امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است، رئیس جمهور آمریکا طی ٥- ٦ ماه گذشته حرف‌های بی ربطی زده و توهین‌هایی به ملت ایران کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام متذکر شد: چند هفته پیش تعدادی از مردم مطالبات به حقی داشتند و به خیابان‌ها آمدند اما برخی می‌خواستند این اعتراض را به اغتشاش تبدیل کنند.

باهنر تاکید کرد: طی ماه‌های گذشته مردم ما دیدند که داعشِ دست پرورده آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی برچیده شد که این نتیجه رهنمود‌های رهبری و رشادت‌های سرداران قهرمانی، چون حاج قاسم سلیمانی بود.

وی افزود: در نهایت فرصتی فراهم شد که امروز بیش از پیش به صورت یک پارچه مردم دین خود را به انقلاب ادا کنند.

باهنر تاکید کرد: مسئولان باید به گوش باشند که این حضور به معنای رضایت از عملکرد قوای سه گانه نیست، مردم مطالبات به حقی دارندؤ مسئولان مملکت گوششان نمی‌شنود سمعک بگذارند و اگر چشمشان نمی‌بیند عینک بزنند تا مطالبات به حق مردم را بشنوند و ببینند.

وی تصریح کرد: این حضور به معنای مهر تایید زدن بر نظام اسلامی و دشمنی با آمریکا و اسرائیل است و لذا باید سایر رفتارهایمان را اصلاح کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
ما همه آماده یک اشاره ایم تا وفاداری خود را به انقلاب اسلامی ثابت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
ما همه آماده یک اشاره ایم تا وفاداری خود را به انقلاب اسلامی ثابت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
م ر
۱۹:۰۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
با شما موافقم
آخرین اخبار