مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل دانشگاه ها را زبان گویای جامعه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،ناصر اسحاقی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: در دانشگاه‌ها تولید علم صورت می‌گیرد اما باید ببینیم این تولید علم از کلاس‌های درس به فضای دانشگاه و در پی آن این فرآیند علم و یادگیری در جامعه موثر واقع می‌شود که تمامی این موارد می‌تواند بر محمل نشریه سوار شود و به عنوان پیام و زبان گویا در جامعه عمل کند.

وی گفت: دانشگاه‌ها می توانند انحراف‌ها و مشکلات جامعه را به مسؤولین انتقال دهند و اکثریت مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حوزه صنعت  رفع شود و در اصل این دانشگاه است که با تولید فکر می‌تواند مشکلات جامعه را حل کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به اهمیت نشریات افزود: رسانه یک زبان گویا است بدین معنا که چیزهایی را که در بخش فکر دریافت کردیم باید در بخش رسانه ارائه کنیم و در واقع اگر فکری وجود داشته باشد زبان و رسانه نیز به وجود می‌آید.

اسحاقی بیان کرد: با تغییرات جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، خیزش بزرگ فرهنگی روی داده است و امروز شاهد  آمارهای مطلوب از فعالیت‌های رسانه‌ای و فرهنگی در این دانشگاه شاهد هستیم.

انتهای پیام/ح

خیزش بزرگ فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.