رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل از ترویج و تقویت فرهنگ وقف در بین دانشجویان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اسحق رسولی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: فرهنگ وقف باید در بین دانشگاهیان تقویت یابد و شاهد ترویج این فرهنگ در بین این عزیزان باشیم.

وی اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم در سایه ولایت از اموال قدسیه بهره‌مند شویم و زندگی خود را با یاد و پیام‌های ائمه اطهار نورانی کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به اهمیت انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران افزود: انقلاب اسلامی بر اساس آموزه‌های اسلامی شکل گرفته است و با بهره‌مندی از این انقلاب امیدوارم بتوانیم در عصر حاضر که شرایط بسیار دشواری ایجاد شده است پایبند به اهداف این انقلاب باشیم.

رسولی با اشاره به همکاری‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با  سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: سلسله همکاری‌ها و برنامه‌های مشترکی با اوقاف تدارک دیده شده است و به‌زودی اجرا خواهد شد که امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها بتوانیم در توسعه فرهنگ وقف سهیم باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان بزرگترین مجموعه عالی استان می‌باشد که فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی جزو مهم‌ترین اولویت‌های این دانشگاه است و زمینه برای انجام این‌گونه فعالیت در این دانشگاه فراهم است.

وی گفت: تلاش بر این است تا فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل افزایش یابد و جا دارد در بین دانشگاهیان فرهنگ وقف بیش از پیش تقویب شود و شاهد ترویج این فرهنگ باشیم.

انتهای پیام/ح

انجام فعالیت هایفرهنگی و مذهبی جز اولویت های دانشگاه آزاد واحد اردبیل

برچسب ها: دانشگاه ازاد ، وقف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.