نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان شمالی از مردم مومن و انقلابی برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن دعوت کردند.

دعوت مقامات ارشد خراسان شمالی از مردم برای حضور با شکوه در يوم الله 22 بهمنبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازبجنورد؛ نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان شمالی از مردم مومن و انقلابی استان برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن دعوت کردند.

در بیانیه مشترک آیت الله حبیب الله مهمان نواز، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی و محمدرضا صالحی آمده است:

22 بهمن روز به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و نمایش وحدت و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمان های حضرت امام خمینی (ره) در مقابله با توطئه های دشمنان نظام، چون کوهی استوار ایستادند و ولایتمداری خود را به رخ جهانیان کشیدند.

اکنون و در جشن چهلمین بهار پیروزی انقلاب، از یکایک مردم ولایتمدار خراسان شمالی، باب الرضا (ع) و گنجینه معرفت ها دعوت می کنیم ضمن تجدید بیعت با آرمان های والای شهدای گرانقدر و امام شهیدان به ندای رهبر فرزانه خود حضرت آیت الله خامنه ای (مُدّظلهُ العالی) لبیک گویند و افتخاری برای همه ملت های آزاده و عدالتخواه جهان و موجب نا امیدی دشمنان نظام شوند.

انتهای پیام/آ

حضور باشکوه مردم خراسان شمالی در راهپیمایی 22 بهمن

برچسب ها: استانداری ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.