رایگان گفت: «سرو زیر آب» را از بین فیلمنامه‌های متعدد انتخاب کردم؛ چون دوست ندارم نقشی را بازی کنم که از آن پشیمان شوم.

سرو زیر آب را از بین فیلمنامه های متعدد انتخاب کردم/ با قضاوت اینکه فیلم ما عالی است، باختیممسعود رایگان بازیگر فیلم سینمایی «سرو زیر آب»، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ادامه همکاری‌اش با باشه آهنگر بیان کرد: باید فیلمنامه‌ها را بخوانم. فیلمنامه نقش مهمی در انتخاب‌های من دارد. سرو زیر آب را از بین فیلمنامه های متعدد انتخاب کردم. دوست ندارم فیلمی را بازی کنم که بعدها از حضورم در آن پشیمان شوم. باید بتوانم با شخصیتی که نقشش را ایفا می‌کنم، ارتباط برقرار کنم. اگر خودم از بازی خودم لذت نبرم، نمی توانم حس خوبی را به بیننده منتقل کنم.

وی درباره نقد به کار خود بیان کرد: ما فیلم بین حرفه‌ای هستیم. مگر می شود خودمان نسبت به بازی‌هایمان نگاه نقادانه نداشته باشیم. با این قضاوت که ما عالی هستیم، بازی را باخته ایم.

رایگان در پایان درباه اهمیت ساخت فیلم های دفاع مقدسی گفت: سینما، سینماست. یکی دغدغه‌اش به تصویر کشیدن شهدا و جنگ است و فیلمساز دیگری به موضوعات اجتماعی و ... می‌پردازد. به نظرم ما باید در همه ژانرها اعم از سینمای کمدی، سینمای جنگ و ... فیلم داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

نظر مسعود رایگان درباره ساخت فیلم دفاع مقدسی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار