مدیر کل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: با همکاری مسئولین شهرستانی بیش از هفت هزار پرورنده سرپرست خانواده‌های فاقدین شناسنامه تعین تکلیف شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دهمرده مدیر کل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: با همکاری مسئولین شهرستانی بیش از هفت هزار پرورنده سرپرست خانواده‌های فاقدین شناسنامه تعین تکلیف شده است و افرادی که هویت آن‌ها در شورای تامین شهرستان‌ها مورد تایید قرار گرفته است ۲۵ هزار نفر عنوان شده که شناسنامه ایرانی برای این افراد صادر شده است.

دهمرده از افزایش تعداد ادارات ثبت احوال در منطقه سیستان خبر داد و گفت: در بخش‌های قرقری، صابوری و تیمور آباد حوزه سیستان نیز به زودی ادارات ثبت احوال دایر می‌شوند.

وی با بیان اینکه تمام خدمات ثبت احوال استان به طور مکانیزه انجام می‌شود گفت: تا کنون یک میلیون و ۷۵۰ هزار شناسنامه مکانیزه در استان سیستان و بلوچستان صادر شده است، به طور میانگین سالانه ۳۰۰ هزار شناسنامه مکانیزه در استان تحویل مردم می‌شود.

مدیر کل ثبت احوال سیستان و بلوچستان به صدور کارت‌های ملی هوشمند اشاره کرد و افزود: تا کنون یک میلیون و ۱۰۰ هزار کارت ملی هوشمند در استان سیستان و بلوچستان صادر شده است که از این تعداد ۵۰۰ هزار کارت مربوط به سال جاری است.

وی گفت: جمعیت بالای ۱۵ سال استان یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر است که از این تعداد ۶۰۰ هزار نفر هنوز کارت ملی هوشمند دریافت نکرده اند و امید است این پروژه تا ابتدای سال ۹۷ در استان به پایان برسد.

انتهای پیام/ع

افزایش ادارات ثبت احوال در منطقه سیستان

برچسب ها: ثبت احوال ، کارت ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار