نماینده، ولی فقیه در استان قزوین اجرای عدالت در بخش‌های مختلف را یکی از سیاست‌های اصولی نظام برشمرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: هدف از عدالت اجتماعی، برداشتن فاصله‌ها میان مردم است و مسئولان باید تلاش کنند تا در این زمینه خدمتی صادقانه و خالصانه به مردم داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: هرکسی که یاس و ناامیدی در جامعه را تزرریق کند شیطان است و باید مردم با هوشیاری جلوی سو استفاده دشمن را بگیرند.

وی اضافه کرد: مردم ایران همیشه و در همه حال آگاه بوده و هستند و هیچ گاه دست از حمایت نظام جمهوری اسلامی بر نمی‌دارند.

امام جمعه قزوین در ادامه بر ضرورت وحدت و همدلی مردم و حضور پر شور در صفوف نماز جمعه تاکید کرد و گفت:: این موضوع باعث خنثی سازی توطئه‌های دشمن می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به دستاورد‌های انقلاب گفت: قبل از انقلاب تعداد دانشجویان کشور ۱۷۶ هزار نفر بود که این میزان امروز به ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار دانشجو افزایش یافته است.

وی، ارتقای رتبه علمی ایران از ۵۳ به رتبه ۱۶ را از دیگر دستاورد‌های انقلاب اسلامی بیان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان در در ادامه خواستار حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شد و گفت : حضور در این راهپیمایی نشان دادن قدرت دین و اسلام است و با حضور خود پیمانی مجدد با شهدا خواهیم بست که ادامه دهنده راه اسلام و قرآن خواهیم بود.

انتهای پیام/

خطبه های نماز جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.