نماینده، ولی فقیه در استان گفت: مردم ایران با گذشت چهار دهه از عمر نظام جمهوری اسلامی، همچنان انقلابی هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده، ولی فقیه در استا در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته گفت: انقلابی بودن، با انقلابی ماندن تفاوت دارد و باید تلاش کنیم تا انقلابی بمانیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: هیچ چیز نمی‌تواند پیوند مردم را با انقلاب سست کند و کسانی که با نیت سهم خواهی همراه انقلاب شده اند از دیدگاه مردم و نظام جمهوری اسلامی طرد شده هستند.

امام جمعه قزوین بر استواری و پایداری انقلابیون واقعی تأکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی با تمام توان به کار خود ادامه می‌دهد و اگر انقلابی‌نما‌های دیروز پشیمان شوند تأثیری به حال امروز این شجره طیبه ندارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عابدینی ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی‌های انقلابیون، منتظر ظهور منجی بودن است که در پیروزی دولت‌های اسلامی منطقه و مبارزه تا سرنگونی حکومت‌های استکباری معنا می‌یابد.

نماینده، ولی فقیه در استان اضافه کرد: آمریکا و اسرائیل از هیچ کوششی برای استیلا بر کشور‌های منطقه دریغ نمی‌کنند، اما انقلابیون واقعی هیچ نقطه امنی برای آنان باقی نخواهند گذاشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: یک فرد انقلابی حقیقی منتظر پیروزی کشور‌های اسلامی و سقوط حاکمان نالایق وابسته به آمریکا است تا حق پرچم حق برافراشته شود و پرچم باطل سرنگون گردد.

خطیب نماز جمعه گفت: همه وظیفه داریم در ادامه انقلاب خود همه جهان را برای دشمنان اسلام نا امن کنیم و همه دنیا را بندگان خدا امن قرار دهیم و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت شویم.

انتهای پیام/

خطبه های نماز جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار