نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مسئولان بر خدمت صادقانه و حل مشکلات معیشتی مردم متمرکز شوند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در نشست شورای اداری افزود: امروز همه مسئولان وظیفه دارند تا صادقانه خادم مردم باشند، مشکلات معیشتی مردم را برطرف کنند، موضوع اشتغال را جدی بگیرند و با مدیریت صحیح از امکانات و فرصت‌ها استفاده کنند تا به پیشرفت‌های روزافزون دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: هر کسی وظیفه خود را در قبال انقلاب اسلامی و خون شهیدان انجام ندهد، روند انقلاب او را کنار می‌زند.

امام جمعه قزوین گفت: خداوند از بندگان با ایمان و شایسته‌ای که برای تحقق اراده الهی تلاش می‌کنند، حمایت می‌کند؛ اما کسانی‌که در مقابل اراده خدا می‌ایستند، در چشم‌انداز آینده جهان محکوم به زوال و نابودی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی به نقش عظیم رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: پیش از انقلاب اسلامی همه امکانات کشور در اختیار استکبار جهانی قرار داشت؛ اما با وجود این شرایط سخت و دشوار امام خمینی (ره) با توکل به خدا انقلاب را آغاز کرد.

وی گفت: در قرآن کریم آمده است دل‌های مردم به کسانی‌که ایمان دارند و اعمال شایسته انجام می‌دهند، سوق پیدا می‌کند و همین معنا را در انقلاب اسلامی مشاهده می‌کنیم که دل‌های مردم به امام خمینی (ره) گرایش پیدا کرد و محبت ایشان در دل‌های مردم نفوذ کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان ادامه داد: به خاطر همین پشتوانه‌های معنوی، انقلاب اسلامی در مقابل همه مستکبران ایستاد، در حالی‌که همه آن‌ها تلاش می‌کردند تا از پیروزی انقلاب اسلامی جلوگیری کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

انتهای پیام/

سخنرانی امام جمعه قزوین در نشست شورای اداری

برچسب ها: دهه فجر ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.