جشن فجر انقلاب با حضور کارکنان نیروی انتظامی و خانوادهایشان در شیراز برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جشن فجر انقلاب کارکنان نیروی انتظامی با اجرای سرود‌های انقلابی و با حضور بیش از دو هزار نفر از فرماندهان، کارکنان و پلیس‌های افتخاری نیروی انتظامی همراه با جشن و سرور و برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز در سالن ورزشی شهید ابوالفتحی برگزار شد.

سردار گودرزی فرمانده انتظامی فارس در این مراسم گفت: بعد از ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم همچنان جشن‌های دهه فجر را با آرامش و امنیت کامل برگزار می‌کنند و دشمنان ما هنوز سردرگمند که هرسال قدرت و اقتدار ایران اسلامی بیشتر می‌شود.

وی افزود: بیش از ۱۲۰ بازرس از سطوح عالی نیروی انتظامی کشور به ویژه در استان فارس در حال برسی مسائل مختلف نیروی انتظامی استان هستند و طبق آخرین نظری که اعلام کردند نیروی انتظامی فارس طی چهار سال گذشته در بین ۲۶ استان کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

سردار گودرزی تصریح کرد: نیروی انتظامی استان فارس در اجرای طرح مکنا ۲۸۰ پاسکاه و کلانتری را در راستای حقوق شهروندی و ایجاد بستر مناسب برای خدمات رسانی به مردم بازسازی و نوسازی کرده و در اجرای این طرح در کل کشور پیشتاز است.
انتهای پیام/ر

برگزاری جشن فجر انقلاب در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.