معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: انقلاب اسلامی ریشه در اعتقادات مردم دارد و برای آنان عزت و سربلندی را به ارمغان آورده است.

انقلاب اسلامی برای ملت ایران عزت و سربلندی به ارمغان آورد/حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمن را خنثی می‌کندحسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه انقلاب اسلامی دیکتاتوری را از بین برد و مردم سالاری را ایجاد کرد، درباره دلایل حمایت و پشتیبانی مردم از نظام جمهوری اسلامی، گفت: برخی از انقلاب‌ها همچون انقلاب فرانسه و روسیه مبنای مادی داشت و جغرافیای تاثیر آن محدود به زمان بود.

وی با تاکید بر اینکه اساس انقلاب اسلامی فرهنگی است، ادامه داد: انقلاب اسلامی کشورمان مادی نبود بلکه فرهنگی است و مردم به رهبری حضرت امام خمینی (ره) خودجوش علیه استعمار و استبداد به صحنه آمدند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: انقلاب اسلامی خواسته مردم و تحقق آرزوها و آمال فرهنگی آنان است و اکنون هم بر همان مبنای که شرکت گرفت، ادامه پیدا کرده است.

امیری اضافه کرد: حدود 40 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و همچنان مردم پشتیبان نظام و انقلاب هستند و در صحنه هایی که حضور آنان لازم بوده، حاضر شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ریشه در اعتقادات مردم دارد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی برای ملت ایران عزت و سربلندی را به ارمغان آورد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره تحقق شعارهای انقلاب اسلامی، گفت: قبل از انقلاب هیچ موردی در کشور براساس خواست مردم پیش نمی‌رفت و نظام طاغوتی برای هر کاری از آمریکا و اذنابش اجازه می‌گرفت.

امیری با تاکید بر اینکه خواسته و شعارهای مردم در دوران انقلاب در قانون اساسی آمده و بخش‌های زیادی از آنها محقق شده است، گفت:  امروز ایران استقلالی به معنای تمام و کمال دارد و بیگانگان اجازه دخالت در امور کشورمان را ندارند.

وی با اشاره اینکه مردم قبل از انقلاب اجازه تعیین حاکمان خود را نداشتند، گفت: بعد از انقلاب اسلامی مردم عزتمندانه سرنوشت خود را رقم زدنند و کارگزاران خود را انتخاب کرده و می‌کنند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته مردم در راهپیمایی 22 بهمن حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند و توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دهه فجر ، امام خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
درود بر مردان بزرگ ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
درود بر مردان بزرگ ایران
آخرین اخبار