مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان امروز با خانواده شهید "لنگری زاده"، اولین شهید ورزشکار مدافع حرم شهر کرمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی در حاشیه ی دیدار با خانواده ی شهید لنگری زاده به بیان ویژگی های این شهید والامقام پرداخت و گفت: وی شهید ورزشکاری بود که آموزه های واقعی و درس اخلاق و معرفت را که از گود زورخانه کسب کرده بود در میدان مبارزه حق علیه باطل به نحو احسنت پیاده کرد و به درجه ی رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: در درجه ی اول این کار هم برای این شهید والامقام و هم برای خانواده اش، جای بسی تبریک دارد و امروز اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان نیز به خود می بالد که هم یک شهید ورزشکار و هم یک شهید جوان دارد.

 امیری خراسانی تصریح کرد: در این دوران اخیر، با توجه به فضایی که وجود دارد، یک ورزشکار جوان به درجه ی شهادت نائل می آید و این در درجه ی اول درس اخلاق را به جامعه ورزش و جوان می دهد که اخلاقیات و معرفت مهم تر از مسائل دنیوی و روزمره هست و باید دید بلند داشت و برای این مردم و این نظام خدمتگراز بود تا آینده ای روشن را برای نسل های بعد به جای گذاشت.

وی ابراز امیدواری کرد: با دعای خیر خانواده این شهید والامقام و شفاعت شهید شاهد رونق و برکت ورزش و امور جوانان استان کرمان باشیم.

امیری خراسانی دربخش دیگری از سخنانش از برگزاری مسابقات پهلوانی و زورخانه ای، گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید "لنگری زاده" هر ساله همزمان با سالگرد شهادت وی خبر داد و یادآور شد: تقاضایی که از هیئت پهلوانی و زورخانه ای کردیم این بود، هر ساله همزمان با سالگرد شهادت این شهید بزرگ، یک مسابقات پهلوانی و زورخانه ای داشته باشیم و چه بهتر است که این برنامه بین المللی باشد.

وی افزود: پس از همین اکنون باید این برنامه ریزی ها صورت گیرد.

امیری خراسانی تصریح کرد: به فکر تنظیم یک برنامه ی خوب هم برای نسل آینده هستیم تا نام این شهید والامقام را همواره جاودانه نگه داریم.

انتهای پیام/ب

مدیرکل ورزش و جوانان با خانواده شهید مدافع حرم دیدار کرد

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار