معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: امروز دشمن اقتصاد جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته است که مردم و مسئولان با همدلی و همراهی می‌توانند آن‌ها را نا امید کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ امیری معاون پارلمانی رییس جمهور در جشن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قزوین گفت: وحدت باعث رونق اقتصادی، ارتقای سطح معیشت مردم و مضاعف شدن شتاب توسعه خواهد شد.

امیری اضافه کرد: هر تریبونی که بخواهد مردم را ناامید کند آن صدای دوست نیست، مطمئن باشید که این افراد در مسیر دشمن گام بر می‌دارند.

وی گفت:: باید همراهی و همدلی را ترویج داد و بر مشترکات تکیه زد.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: کشور ما به خاطر داشتن موقعیت ویژه در خاورمیانه، منابع طبیعی، اقلیمی و موقعیت جغرافیایی همیشه مورد طمع دشمنان بوده و همه جنگ‌های علیه ایران هم برای این خاطر راه اندازی شده است.

امیری افزود: در جنگ تحمیلی علیه ایران همه دشمنان با همه توان و امکاناتشان در مقابل ایران ایستادند، اما مردم با ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی هایشان و با مدیریت امام خمینی (ره)، دشمنان را ناکام گذاشتند.

وی اضافه کرد: دشمن همیشه به دنبال آن است که مردم ایران را شکست دهد و یا خدمتگزاران آن‌ها را از ارائه خدمت متوقف کند به طوری که در همین دهه‌های آخر با قطعنامه هایشان شرایط را بر مابسیار سخت کردند.

معاون پارلمانی رییس جمهورگفت: دشمنان قصد داشتند که با تحریم کردن، ایران را در جهان منزوی کنند، اما با حمایت‌های مقام معظم رهبری، مدیریت رییس جمهور و تلاش‌های تیم مذاکر کننده، توانستیم از این مسیر پر پیچ و خم به سلامتی عبور کنیم.

وی اضافه کرد: برجام یک سند دو طرفه بین ایران و آمریکا نیست بلکه یک سند بین المللی است که با آن توانستیم بازار‌های بین المللی را به دست آوریم و در تجارت گام‌های مثبتی برداریم.

استاندار قزوین هم در این مراسم گفت: مهمترین موضوع در جامعه حفظ وحدت و انسجام است و ما باید یاد بگیریم که با هر دیدگاهی، اختلافلات را کنار بگذاریم و در کنار یکدیگر برای توسعه بیشتر جامعه گام برداریم.

زاهدی اضافه کرد: ارائه خدماتی مانند گاز، برق و بهداشت و درمان پس از انقلاب چند برابر شده که این در جای خود بی نظیر است.

داودمحمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت:: انقلاب اسلامی با توجه به اینکه یک انقلاب فرهنگی بوده، اما در زمینه عمران خدمات بسیار داشته است.

محمدی افزود: با همه تنگنا‌هایی که امروز وجود دارد برای گاز رسانی روستا‌های استان از دو بانک ملی و سپه وام گرفته شد تا این امر محقق شود.

وی اضافه کرد: آسفالت ۲۱۰ کیلومتر راه روستایی، گاز رسانی به ۱۱۰ روستا، کلنگ زنی بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی از جمله اقداماتی است که برای استان قزوین انجام شده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین راه آهن قزوین رشت با ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: راه آهن قزوین به زنجان و قزوین به تهران نیز ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که این دو پروژه در ردیف اعتبارات گذاشته شده است.

انتهای پیام/

جشن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قزوین

برچسب ها: هیئت دولت ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.