معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت از مشکلات مردم مطلع است و عزم جدی برای رسیدگی به وضعیت معیشتی جامعه دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم روز شهرستان تاکستان افزود: مسئولان از بطن مردم هستند و خود را جدا از مردم نمی‌دانند و دغدغه رفع مشکلات را دارند.

امیری افزود: تیم دولت مصمم است به وعده‌های رئیس جمهور عمل کند و خواسته‌های بحق مردم را جواب دهد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: وقتی سایه قطعنامه‌های شورای امنیت بر کشور افتاد برخی از خدمات تحت تاثیر قرار گرفت و نتوانستیم آن‌ها را انجام دهیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: وقتی اقتصاد ما مبتنی بر نفت است و نگذاشتند نفت کشور به فروش برسد دچار مشکلات مالی شدیم.

وی بیان کرد: به دلیل همین مشکلات مالی نتوانستیم ناوگان هوایی که ۴۰ درصدش غیر فعال بود را فعال و نوسازی کنیم.

امیری گفت: در شرایطی که قیمت نفت نصف شد بسیاری از کشور‌ها دچار بحران اجتمالی شدند مانند ونزوئلا که مردم با تحمل همه مشکلات همچنان تابع رهبری هستند و از نظام پشتیبانی می‌کنند.

وی گفت: با همه مشکلات مالی دولت اعتبارات قابل توجهی برای واحد‌های تولیدی اختصاص داد و کارخانه‌های تعطیل شده را با پرداخت تسهیلات به چرخه تولید بازگرداند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: در این مدت اعتبارات آموزش و پرورش و مستمری مددحویان سه برابر شد و نظام سلامت هم برای حل مشکلات درمانی به اجرا در آمد.

امیری عنوان کرد: حل مشکلات فقط از سوی دولت ممکن نیست بلکه باید همه قوا کمک کنند.

وی یادآور شد: امروز بدون همکاری مردم و کشاورزان نمی‌توان بحران آب را حل کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت در عهدی که با مردم بسته وفادار است و آنچه امروز باید مورد توجه قرار گیرد وحدت و انسجام مردم و مسئولان است.

امیری ادامه داد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مایه دلگرمی است و توطئه دشمنان علیه نظام را نقش برآب می‌کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: اگر کشور آسیب ببیند همه در این کشتی آسیب خواهیم دید، اصلاح طلب، اصول گرا، چپ و راست نداریم همه باید با وحدت در مسیر ارمان‌ها گام برداریم.

انتهای پیام/

سخنرانی معاون پارلمانی رئیس جمهور  در مراسم روز تاکستان

برچسب ها: هیئت دولت ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.