معاون پارلمانی رئیس جمهور بر حفظ وحدت و انسجام مردم و مسئولان در نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست شورای اداری استان قزوین افزود: حفظ انسجام و وحدت مهم‌ترین امری است که مردم و مسئولان در نظام جمهوری اسلامی باید به آن اهتمام جدی داشته باشند، ولی بعد از این موضوع مهم و ضروری، دشمن به دنبال ضربه زدن به اقتصاد کشور است.

امیری اضافه کرد: اگر در اقتصاد کشور مشکلی ایجاد شود جامعه ناکارآمد می‌شود که نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: ناکارآمدی می‌تواند مشکل اساسی و جدی برای کشور بوجود آورد که نباید اجازه دهیم این امر محقق شود، زیرا در این کشتی اگر آسیبی وارد شود همه سرنشینان آن آسیب خواهند دید.

وی افزود: جامعه جهانی جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یکی از مهم‌ترین بازیگران منطقه‌ای پذیرفته است چراکه نقش موثر جمهوری اسلامی را در برگرداندن امنیت به منطقه هیچکس نمی‌تواند انکار کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: عزم دولت در ریشه کنی فقر، تقویت اشتغال و ارتقای سطح معیشت مردم است و مسیر دشوار باهمراهی نمایندگان مجلس، قوه‌ی قضاییه و کارگزاران دولتی هموار خواهد شد.

امیری اظهار کرد: امروز شرایط کشور طوری است که به تلاش همه اعم از دولتی وخصوصی در همه‌ی بخش‌ها به ویژه اقتصادی نیازمندیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه دهه فجر بخشی از تاریخ درخشان انقلاب اسلامی و تاریخ پر افتخار ایران است، افزود: انقلاب اسلامی در سال ۵۷ به رهبری حضرت امام (ره) و با پشتیبانی و اطاعت مردم به پیروزی رسید و این انقلاب پس از گذراندن یک دوره طولانی آرزوی مردم را در استقرار دولت کریمه به عنوان آرزوی دیرین مردم محقق ساخت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بازگویی دستاورد‌های انقلاب اسلامی در همه حوزه‌ها بویژه در ایام دهه مبارک فجر از سوی مسئولان ضروری دانست.
وی ادامه داد: بالاترین شان مدیران در نظام اسلامی خدمتگذاری به مردم است، زیرا راه رسیدن به خداوند متعال از بین خلق می‌گذرد.

شرکت در گردهمایی گرامیداشت حماسه ۱۹ بهمن مردم تاکستان و حضور در جشن انقلاب و شرکت در آیین بهره برداری از یک طرح صنعتی از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور به قزوین است.

انتهای پیام/

سخنرانی معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست شورای اداری قزوین

برچسب ها: هیئت دولت ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.