همایش فعالان قرآنی استان کرمان با حضور رئیس کمیسیون آموزش مجلس ، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان و جمعی از مسولین استان برگزار شد.

برگزاری همایش فعالان قرآنی در استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون آموزش مجلس در همایش فعالان قرآنی استان کرمان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز نیرودریایی گفت: انقلاب اسلامی ایران برای جاری و حاکم ساختن قرآن کریم در زندگی مردم به وجود آمده است و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب و همت و تلاش مسئولان و خانوادهها به چشم انداز ده میلیون حافظ قرآن کریم که مقام معظم رهبری ترسیم کرده اند دست یابیم.

وی افزود: قرآن کتاب زندگی و به عنوان اصلی ترین منبع تربیتی انسان ها است و خانوده ها باید بر اساس آموزه های تربیتی اسلام به تربیت صحیح فرزندان خود بپردازند.

زاهدی هدف از برگزاری این برنامه‌ ها بیشتر ترویج سبک زندگی قرآنی و تدبر در قرآن و مفاهیم قرآنی است و همه مردم در گروه‌ها و اقشار مختلف تلاش کنند تا از طریق گام برداشتن برای ترویج هرچه بیشتر آیات قرآن در زندگی به سهم خود تلاش کنند.

وی تصریح کرد: کسانی که فعالان قرآنی محسوب می‌شوند به عنوان مروجین واقعی قرآن تلقی می‌شوند و نقش نقش فعالان قرآنی در حوزه ورود به زندگی قرآنی و سبک زندگی قرآنی مهم است و اگر ما سبک زندگی قرآنی را در زندگی خود پیاده کنیم قطعا خیلی از مشکلاتی که در جامعه با آن مواجه هستیم حل خواهد شد.

زاهدی اظهار داشت: با آسیب‌های اجتماعی که فضاهای مجازی ایجاد کرده‌اند خانواده‌ها نیز باید فضاهای مناسب را برای تربیت اسلامی فرزندان خود ایجاد کنند که نهاد مقدس عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران تلاش می کند این شرایط را برای خانواده های کارکنان فراهم کند.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران برای جاری و حاکم ساختن قرآن کریم در زندگی مردم به وجود آمده است و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب و همت و تلاش مسئولان و خانواده ها به چشم انداز ده میلیون حافظ قرآن کریم که مقام معظم رهبری ترسیم کرده اند دست یابیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: نیاز انسان به انس با قرآن مانند نیاز او به شیر مادر است باید قرآن را حفظ و تلاوت کنیم اما عمل به آن مهم تر است و با عمل به قرآن علم ما به یک علم متحول کننده تبدیل می شود.

انتهای پیام/ح

همایش فعالان قرآنی استان در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار