مجمع نمایندگان مازندران از مردم استان برای حضوری پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اعضای مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای با تبریک فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مردم استان را برای خلق حماسه‌ای دیگر دعوت کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: بار دیگر گلبانگ الله اکبر در جای جای ایران اسلامی طنین انداز می‌شود و حضور گسترده و شورانگیز امت وفادار و بصیر در این عید ملی و انقلابی؛ موجب همگرایی ملی و یاس دشمنان به ویژه آمریکای جهان خوار و اسرائیل غاصب خواهد شد.

مجمع نمایندگان مازندران در بیانیه خود با اشاره به نقش موثر مردم انقلابی دیار علویان در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ دستاورد‌های آن، آورده اند: مردم استان امسال همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مشت محمکی بر دهان دشمنان نظام اسلامی می‌زنند.

نمایندگان مردم ولایتمدار مازندران در خانه ملت در بخش دیگر این بیانیه، ۲۲ بهمن را نماد همدلی و انسجام دانستند و اعلام کردند: مردم مازندران همگام با ملت بزرگ ایران با حضور پرشور در این راهپیمایی بار دیگر وحدت و همبستگی خود را در مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار به رخ جهانیان خواهند کشید.

انتهای پیام/ م

دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

برچسب ها: دهه فجر ، پربازدیدها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.