چهار بانده شدن جاده سوادکوه و هراز در صورت تخصیص بموقع اعتبار تا پایان امسال پایان می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بهادری مدیر کل راه و شهرسازی مازندران از  چهار بانده شدن محور سوادکوه تا پایان امسال خبر داد و گفت : برای اتمام این طرح ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امسال با تخصیص ۲۵ درصدی ۵۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه ۷۹ کیلومتر از ۸۴ کیلومتر طرح چهاربانده شدن محور سوادکوه انجام شده است افزود : تنها ۵ کیلومتر از این محور باقی مانده این طرح تا پایان امسال به اتمام می‌رسد و البته طرح به اتمام نهایی نمی‌رسد و زیرگذر، دوربرگردان‌ها و پل در محدوده پل سفید سوادکوه باید در دوسال آینده ساخته شود.

وی گفت : برای طرح محور هراز نیز ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار امسال در نظر گرفته شد که تا پایان سال در صورت اعطای قیر یارانه‌ای به پیمانکار و اتمام عملیات چهار بانده شدن هشت کیلومتر باقیمانده، پایان می‌یابد.

بهادری با اشاره به اینکه از ۱۰۱ کیلومتر محور هراز ۵۵ کیلومتر آن ساخته شده و ۴۶ کیلومتر طول در حال اجراست که محدوده اجرایی ما حدود ۱۱ کیلومتر است افزود : تا پایان امسال ۸ کیلومتر آن به بهره برداری خواهد رسید. همچنین دو دستگاه تونل نیز در این محور آماده بهره برداری خواهد شد.

وی گفت : کمربندی فریدون کنار برای تکمیل نهایی به ۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تاکنون ۳ میلیارد تومان امسال اختصاص یافته و با برنامه ریزی انجام شده این طرح در دهه فجر سال آینده افتتاح می شود.

انتهای پیام /ر

چهار بانده شدن محور سوادکوه  و هراز تا پایان امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار