جاده چالوس عصر امروز ۱۴ آذر یک طرفه می‌شود.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز سه‌شنبه ۱۴ آذر از کرج به چالوس ممنوع خواهد بود.

وی افزود:با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز از مرزن‌آباد به کرج یک‌طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: رفت و آمد تریلرها و  همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا  ۲۴ امروز سه شنبه ۱۴ آذرماه در محور هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: آمد وشد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز سه شنبه ۱۴ آذرماه از " محور سوادکوه نیز ممنوع است.

وی گفت: آمد وشد موتور سیکلت ها بجز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲  امروز سه شنبه ۱۴ آذرماه تا  ۶ صبح روز شنبه ۱۸ آذرماه از محور‌های "کرج- چالوس- هراز - سوادکوه ممنوع است.

 

اعمال محدودیت ترافیکی جاده‌های مازندران از روز چهارشنبه تا جمعه ۱۷ آذرماه

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: رفت و آمد تریلرها و همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه  در محور هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: آمد وشد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا  ۲۴ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ تا ۲۴  نیز با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه است.

وی با بیان اینکه آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۷ آذرماه از کرج به مرزن آباد ممنوع خواهد بود، گفت: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد وشد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به  کرج  یک طرفه است.

سرهنگ قدمی افزود: آمد وشد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/ر

آغاز  محدودیت ترافیکی چهار روزه در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار