پژوهشکده تخصصی کشاورزی و بیوتکنولوژی هیرکان آزما فناور شمال کشور در آمل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پژوهشکده تخصصی کشاورزی و بیوتکنولوژی هیرکان آزما فناور شمال کشور با داشتن ۳۰۰ مترمربع سالن آزمایشگاهی و دفتر مدیریتی و۱۵۰۰ متر مربع گلخانه از واحد های پیشرو کشور است که با ۷ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و ۷ میلیارد ریال آورده شخصی افتتاح شد.

نگهدار مدیرعامل پژوهشکده تخصصی کشاورزی و بیوتشود و آمل با داشتن تولید کنندگان برتر کشور رتبه اول تولید گل و گیاه استان را دارد، افزود: تولید نهال کشت بافتی علاوه‌ بر قطع وابستگی از دیگر کشورها و کاهش خروج ارز، موجب ارتقاء بهره‌وری در تولیدات گلخانه ای می شود.

وی ضمن قدردانی از حمایت های مدیریت جهاد کشاورزی آمل در راه اندازی این پژوهشکده افزود: با راه اندازی این پژوهشکده می توانیم نقش ارزنده و موثری در بخش کشاورزی در حمایت از گل و گیاه داشته باشیم.

مدیرعامل پژوهشکده تخصصی کشاورزی و بیوتکنولوژی هیرکان آزما فناور آمل با بیان اینکه علیرغم همه کم لطفی ها تعدادی از ادارات خدمت رسان جهت راه اندازی این مجموعه همکاری داشتند، گفت: با توجه به مشکل برق، 80 میلیون تومان فقط ژانرتور برق خریداری کردیم که بتوانیم این مجموعه را بهره برداری کنیم.

انتهای پیام/ م

بهره برداری از پژوهشکده تخصصی کشاورزی در هفتمین روز از دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار