نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: محمدآباد میامی یکی از روستاهای کارآفرین کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح هم‌زمان پروژه‌های دهه فجر میامی گفت: محمدآباد شهرستان میامی یکی از روستاهای کارآفرین کشور است.

وی افزود: امروز باید نگاه ویژه ای را به ظرفیت های شهرستان میامی داشته باشیم، برای توانمند سازی این شهرستان علاوه بر افزایش اعتبارات دولتی باید بخش خصوصی را فعال کرد همچنین باید تسهیلات ارزان قیمت توسط بانکها در اختیار مردم این شهرستان قرار گیرد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: میامی کمترین رشد جمعیت را در ۴۰ سال گذشته داشته و حتی برخی روستاها مانند فرومد، رشد جمعیتی منفی نیز داشته است، زمانی جمعیت این روستا ۱۰ هزار نفر را طی سال‌های گذشته در خود می‌دیده اما امروز باوجود معاون روی و کرومیت فقط دو هزار نفر جمعیت دارد و هیچ توسعه‌ای در آن رخ نداده است.

سید حسن حسینی شاهرودی گفت: امسال شاهدیم که بودجه شهرستان میامی نسبت به سال قبل سه برابر شده که خوشبختانه این افزایش را در حوزه آب مشاهده کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: نرخ رشد جمعیت کشور ۲۸۰ درصد بوده و رشد مجموع شهرستان میامی ۹۰ درصد این در حالی است که در برخی شهرهای استان این نرخ رشد تا ۴۴۰ درصد افزایش داشته است و این نشان می‌دهد مردم میامی از عدم توسعه رنج می‌برند.

انتهای پیام / ق

13 میلیارد تومان اعتبار برای آب‌رسانی کالپوش پیش‌بینی‌شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار