بهرامی گفت: لازم است برخی از قوانین و مقررات دو و میدانی نابینایان و کم بینایان تغییر کند چرا که دست و پاگیر هستند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  مصطفی بهرامی رئیس کمیته جهانی دوومیدانی نابینایان و کم بینایان در گفت و گو با رادیو  درباره جهانی این رشته اظهار کرد: فدراسیون جهانی نابینایان متشکل از چندین کمیته از جمله  دوومیدانی، جودو، شنا، گلبال و ... است که ۱۴ رشته را در بر می گیرد. یکی از این کمیته ها کمیته دوومیدانی است. حدود ۵ ماه پیش از طریق فدراسیون جهانی به فدراسیون کشورهای مختلف نامه ای ارسال شد که افرادی که توانایی و شرایط ویژه ای دارند، می توانند به عنوان کاندید ریاست کمیته دوومیدانی خود را معرفی کنند.  من هم حدود یک ماه پیش به عنوان کاندید معرفی شدم.

او ادامه داد: پس از آن طی مسابقاتی که انجام گرفت، طرح ها و برنامه هایی را تحویل دادم که خوشبختانه بر اساس این طرح ها بنده را به عنوان مسئول کمیته دوومیدانی IBSA معرفی کردند. مدت این پست ۴ سال است که پس از این زمان مجددا رای گیری می کنند تا فرد جدیدی انتخاب شود.

بهرامی تصریح کرد:مسئول کمیته دوومیدانی وظایف مختلفی دارد. ما سه طرح پیشرو داریم. در ابتدا باید چارت این کمیته را تهیه کنیم. پس از آن باید از افراد با تجربه و شایسته ای که در کشورمان یا در دنیا وجود دارند، بهره ببریم. این افراد از طریق ایمیل معرفی می شوند تا سازماندهی شوند. برگزاری مسابقات بین المللی در کشور، در رده های سنی مختلف نیز از جمله کارهای مهم است.

رئیس کمیته جهانی دوومیدانی نابینایان و کم بینایان ادامه داد:علاوه بر این برخی از قوانین و مقررات باید تغییر کنند. زیرا دست و پا گیر و قابل تغییر هستند. ما به دنبال تغییر برخی قوانین و به دنبال آن مذاکره با کمیته بین المللی پارالمپیک و مشاهده این تغییرات در ماده های مختلف دوومیدانی در سطح جهان هستیم.

 

انتهای پیام/

 

اظهارات بهرامی درباره کمیته جهانی دوومیدانی نابینایان و کم بینایان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار