رئیس فدراسیون نابینایان از برنامه هاى خود در ٤ سال آينده خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمدرضا مظلومی پس از انتخاب مجدد به عنوان رئیس فدراسیون نابینایان گفت:مجمع انتخاباتی امروز با حضور ٤٢ نفر از اعضاى محترم برگزار شد. مجدد با توجه به كار كردى كه داشتيم اعضای محترم مجمع به بنده اعتماد کردند تا 4 سال دیگر بتوانم سکان این فدراسیون را در عهده دار باشم.

او ادامه داد: سعی می‌کنم در ٤ سال آینده علاوه بر برگزارى مسابقات، به كارهاى زير بنايى در مسابقات جوانان ،نوجوانان و پيشكسوتان كه اميد هاى ما هستند بپردازیم تا بحث درآمدی حل شود و جذب حداکثری داشته باشیم.در هر صورت بچه هاى ما خاص هستند و در تردد به و ورزشگاه ها با مشكل مواجه می شوند.

او ادامه داد: امروز داورزنی قول داد هیئت ‌های ما را از ماده ٨٨جدا کند تا استان‌ها بتوانند سالنی را در اختیار داشته باشند و ورزشکاران بتوانند خیلی راحت تر از آن سالن استفاده کنند.

 مظلومی در باره تخصیص زمین به این فدراسیون بيان کرد: داورزنی امروز در مجمع قول داد زمینی به فدراسیون واگذار شود تا کمپی برای اردوهای تیم ملی و برگزاری مسابقات احداث کنیم. به صورت جدی موضوع را دنبال خواهیم کرد تا به اهداف خود برسیم.

انتهای پیام/

اظهارات مظلومی درباره فدراسیون نابینایان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار