رئیس مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی گفت: امروز هر چه داریم از شعاع انوار قرآن است و انقلاب اسلامی نیز پرتویی از انوار قرآن است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان    سید محمد هاشمی تروجنی  امروز در همایش طریق جاوید اظهار کرد: هدف ما این است که بتوانیم ظرفیت‌هایی را برای کارهای فرهنگی کشور فراهم کنیم و بعد از ائمه معصوم(ع) و پیامبران شخصی را مانند امام راحل(ره) سراغ نداریم که توانسته باشد به کمال انسانی نزدیک شود.

وی با بیان این که امروز هر چه داریم به برکت روح امام راحل است، افزود: امام راحل(ره) قرآن را سر اسرار الهی در عالم غیب می‌داند و همه تعالیم بشری را از پرتو قرآن می‌داند و قرآن را تجلی اسما و صفات الهی می‌داند که مقام مقدس حضرت حق را در تمام شئون نشان می‌دهد.

رئیس مرکز امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی با بیان این که امام خمینی(ره)، پیامبر را نمونه انسان کامل می‌داند، گفت: امروز هر چه داریم از شعاع انوار قرآن است و انقلاب اسلامی نیز پرتویی از انوار قرآن است و اگر امروز حقیقت قرآن در جامعه حضور داشته باشد کشور همیشه در مسیر رشد و تکامل قرار خواهد داشت.

وی با بیان این که قرآن توانست ما را از عالم تاریک طاغوت به عالم روشن الهی رهنمود کرد، خاطرنشان کرد: این نورانیتی که امروز داریم از قرآن است و باید از شخصیت‌های بزرگ استفاده کنیم و حتی اگر یک کلمه هم از قرآن فرا بگیریم همان یک کلمه می‌تواند ما را به نور و روشنایی راهنمایی و هدایت کند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش طریق جاوید

برچسب ها: قرآن ، امام خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.