فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: تلفیق دانش و اعتقاد به قدرت الهی، رمز شتاب بخشی به توسعه پایدار و اثر بخش برای ساخت جامعه مبتنی بر تمدن اسلامی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سردار بهمن ریحانی در جمع معاونین، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه اظهار داشت: تلفیق علم و دانش با اعتقاد و ایمان رمز پیشرفت های مثال زدنی جوانان ایران اسلامی در حوزه های مختلف است.

وی افزود: تفسیر و نگاه ویژه امام خمینی (ره) از اصل توحید تنها اعتقاد ظاهری به یگانگی خدا نیست، بلکه توحید به معنای واقعی کلمه و بی توجهی به همه قدرتهای مادی در قبال ایمان و توجه به قدرت و حمایت الهی از صراط حق است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امروز تولید دانش در ایران با رشد قابل توجه و چشم گیری در مجامع علمی دنیا مطرح است و وجه تمایز این تولید دانش، توحید محور بودن آن و به کار گیری آن برای مصالح جامعه بشری است.

سردار ریحانی، با اشاره به امضا تفاهم نامه همکاری پژوهشی و علمی میان دانشگاه آزاد اسلامی و سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: این تفاهم نامه برای ارتقاء سطح همکاری ها و استفاده از ظرفیت‌های مشترک فناوری و علمی و با هدف شتاب بخشی به پیشرفت و توسعه پایدار استان امضا شده است.

انتهای پیام/ز

 

 امضا تفاهم نامه همکاری  دانشگاه آزاد اسلامی و سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.