فرماندار کرمانشاه گفت:انقلاب اسلامی ایران در شرایط کنونی در مقطع بسیار حساسی قرار داشته و با توجه به هجمه‌های دشمنان، امسال ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیشتر احساس می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  فضل‌الله رنجبر  فرماندار کرمانشاه  گفت: راهپیمایی از ساعت 9 و 30 صبح روز 22 بهمن آغاز خواهد شد سخنران مراسم یوم الله 22 بهمن کرمانشاه یکی از وزرا خواهد بود.

رنجبر با تاکید بر اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن می تواند نقش مهمی در ناامید کردن دشمنان از اهداف شومشان داشته باشد، اضافه کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هرجا شاهد حضور باشکوه مردم در صحنه بوده‌ایم، دشمنان از مواضع خود عقب نشینی کرده‌اند.

وی انقلاب اسلامی را خون بهای شهدا عنوان کرد و افزود: در راستای پاسداری از انقلاب اسلامی بر همه ما فرض است که مراسم 22 بهمن را با شکوهتر برگزار کنیم.

رنجبر از مردم مومن و انقلابی کرمانشاه برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال دعوت و ابراز امیدواری کرد: مردم اهل تشیع، اهل تسنن و اهل حق با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن حماسه جاویدانی را خلق و بار دیگر دشمنان نظام را مایوس کنند.

انتهای پیام/ز

 

ضرورت حضور پرشور  مردم در راهپیمایی 22 بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.