رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: فردا(جمعه، 17 آذر) کرمانشاهیان در محکومیت اقدامات اخیر ترامپ مبنی بر انتخاب شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل، فریاد استکبارستیزی سر می‌دهند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛  عباس سروری  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با توجه به اقدام اخیر ترامپ مبنی بر انتخاب شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل، مردم مومن و انقلابی استان کرمانشاه، فردا(جمعه) همزمان با دیگر هوطنانمان انزجار و تنفر و اعتراض شدید خود را از این اقدام فریاد خواهند زد.

سروری از عموم مردم انقلابی استان کرمانشاه برای حضور پرشور در این راهپیمایی دعوت کرد و از آنها خواست تا با حضور وحدت بخش و دشمن شکن خود در محکومیت این اقدام نابخردانه تظاهرات کرده و همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام و خشم و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی به نمایش بگذارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: این راهپیمایی بتواند اعتراض مردم دنیا را نسبت به این حرکت زشت رئیس جمهور آمریکا برانگیزاند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی فردا در تمامی شهرستان های استان برگزار خواهدشد، افزود: این راهپیمایی احتمالا در حدود 35 نقطه استان برگزار شد.

سروری افزود: این راهپیمایی در شهر کرمانشاه بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه از درب مسجد جامع تا میدان آزادی برگزار خواهد شد.

قرائت بیانیه و سردادن شعار ضداستکباری از برنامه‌های این راهپیمایی است که سروری از آنها یاد کرد.

 

انتهای پیام/ز

 

راهپیمایی ضد استکباری در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
خواهشا به مردم کرمانشاه کمک کنید تا اسکان داده شوند