مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی فرهنگیان این استان هم اینک با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در دست ساخت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علیرضا نخعی در حاشیه بازدید وزیرآموزش و پرورش از روند ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی سیستان و بلوچستان در زاهدان  اظهار داشت: عملیات ساخت این بیمارستان با پنج هزار و ۷۰۰ متر مربع زیربنا از سال ۷۱ آغاز شده بود که به دلیل نبود اعتبارات تا مرحله اجرای دیوار محوطه، ساخت اسکلت فلزی و دیوار چینی پیش رفت.

نخعی ادامه داد: از سال ۹۴ از محل اعتبارات صندوق ذخیره فرهنگیان عملیات ساخت این بیمارستان مجددا آغاز شد به طوری که تاکنون با صرف ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: برای اتمام و خرید تجهیزات این بیمارستان که فاز نخست آن اردیبشهت ماه سال آینده همزمان با هفته معلم افتتاح می‌شود ۳۱۰ میلیارد ریال دیگر مورد نیاز است که از محل صندوق ذخیره فرهنگیان و بخش خصوصی تامین می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: قرار است این بیمارستان در ۲ طبقه و با زیربنای ۱۱ هزار و ۱۲۰ متر مربع تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد.

نخعی اظهار داشت: این بیمارستان علاوه بر خدمات مختلف درمانی قرار است به مرکز فوق تخصصی زنان و نازایی تبدیل شود که در این زمینه توافق‌های لازم با موسسه رویان انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: هم اینک از مجموع ۳۹ هزار فرهنگی سیستان و بلوچستان حدود ۳۲ هزار فرهنگی عضو صندوق ذخیره فرهنگیان این استان هستند.

انتهای پیام/ع

ساخت یمارستان ۳۲ تختخوابی فرهنگیان سیستان وبلوچستان 

برچسب ها: فرهنگیان ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار