وزیر آموزش و پرورش در مراسمی به مناسبت دهه مبارک فجر بطور همزمان ۹۶ مدرسه جدید در سیستان و بلوچستان را افتتاح کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علیرضا نخعی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: مدرسه ادیبان کنارک به نمایندگی از ۹۶ مدرسه سیستان و بلوچستان با حضور وزیر آموزش و پرورش  افتتاح شد.

علیرضا نخعی بیان کرد: برای بهره برداری مدرسه ادیبان ۶ میلیارد ریال با مشارکت خیران و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان هزینه شده است.

وی ادامه داد: ۹۶ مدرسه یاد شده در قالب ۲۶۰ کلاس درس با ۱۴۴ میلیارد ریال اعتبار در سیستان و بلوچستان ساخته شده است.

 مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان کرد: از این تعداد ۱۹ مدرسه با ۴۸ کلاس درس و با اعتبار ۲۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و ۵۶ مدرسه با ۱۵۷ کلاس درس با اعتبار ۶۲ میلیارد ریال از محل کمک‌های مردمی در سیستان و بلوچستان ساخته شده است.


نخعی تصریح کرد: ۲۱ مدرسه با ۵۵ کلاس درس و اعتبار ۵۳ میلیارد ریال نیز به صورت مشارکتی ساخته شده است.

وزیر آموزش و پرورش در این سفر ۲ روزه به سیستان و بلوچستان چندین طرح عمرانی و آموزشی را افتتاح و کلنگ زنی می‌کند و دیدار‌های مختلفی با فرهنگیان این استان خواهد داشت.

کلنگ زنی مرکز آموزشی رفاهی در کنارک و چابهار، دیدار با فرهنگیان سواحل مکران در دانشگاه دریانوردی، کلنگ زنی چند پروژه آموزشی، بازدید از مدارس حاشیه شهر، دیدار با خانواده شهدای دانش آموز از دیگر برنامه‌های سفر بطحایی به جنوب سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/گ

افتتاح مدرسه در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار