رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: حفاظت و حراست از اراضی ملی نیازمند عزم و اراده جدی همگانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: حفاظت و حراست از اراضی ملی نیازمند عزم و اراده جدی همگانی بوده و انتظار می‌رود مردم نیز در این زمینه مشارکت لازم را داشته و در راستای حراست از این اراضی گام بردارند که این امر نیازمند اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی است و باید مسئولان در این زمینه اقدام کنند.

وی با تاکید بر همکاری و مشارکت دستگاه های مختلف استان در این زمینه بیان کرد: باید تمامی دستگاه‌های مرتبط در این حوزه با مشارکت و تعامل لازم زمینه‌ای را فراهم کنند که فرصت برای سوء استفاده و سودجویی از اراضی ملی و منابع طبیعی در استان فراهم نشود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل عنوان کرد:اقدامات در زمینه صیانت از منابع طبیعی و اراضی ملی استان اردبیل را رصد کرده و با متخلفان این حوزه با قاطعیت طبق قوانین و مقررات برخورد می‌کنیم.

قاصدی افزود: برای انجام رسالت خود به عنوان دستگاه ناظر بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی تمامی اقدامات در زمینه صیانت از منابع طبیعی و اراضی ملی را رصد کرده و با متخلفان این حوزه با قاطعیت طبق قوانین و مقررات برخورد می‌کنیم و اقدامات در این حوزه در سطح استان تشدید می‌شود.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات در راستای مقابله جدی با متصرفان و مخربان اراضی ملی و منابع طبیعی گفت: در کنار اقدامات قهری و برخوردهای قانونی و قضایی با مخربان و متصرفان این اراضی باید متولیان فرهنگی و دستگاه‌های مرتبط نیز در راستای پیشگیری از تخریب اراضی در استان اقدامات جدی انجام دهند.

انتهای پیام/ح

با متخلفان حوزه منابع طبیعی و اراضی ملی برخورد می نماییم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.