معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: هر ساله آمار اعتیاد در استان اردبیل افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی صبح امروز در نشست شورای هیات مذهبی کانون مداحان و شعرا که در اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با وجود به اقدامات انجام گرفته در حوزه پیشگیری از اعتیاد متاسفانه هر ساله شاهد افرایش آمار اعتیاد در استان اردبیل هستیم.

وی گفت: آموزش و پرورش نقش اساسی در پیشگیری از جرایم اجتماعی به ویژه پیشگیری از اعتیاد نوجوانان وجوانان دارد و این مساله در سایر کشورها مورد توجه ویژه و سرمایه‌گذاری گسترده توسط نظام آموزشی قرار می‌گیرد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل بیان کرد: اعتیاد، فقر، بیکاری و محیط‌زیست بحران‌هایی هستند که تمامی کشور‌ها برای پیشگیری از آن تلاش می‌کند تا آمار تلفات و صدمات آن را در کشور خود کاهش دهند و این بحران‌ها در کشور ما هم وجود دارد که باید برای حل آنها تدبیر اساسی اندیشیده شود.

خدادادی افزود: خانواده‌ها باید در خانه به تربیت فرزندان خود توجه بیشتری داشته باشند و با فرهنگ‌سازی مناسب کودکان خود را با مشکلات و آسیب‌های اجتماعی آشنا کنند.

وی تصریح کرد: در کشور ما نسبت به سایر کشورها برای کاهش و پیشگیری از اعتیاد تلاش‌ها و هزینه‌های زیادی صرف شده است ولی با این وجود باز هم آمار اعتیاد در کشور رو به افزایش است.

 

انتهای پیام/ع

آموزش و پرورش نقش اساسی در پیشگیری از جرایم اجتماعی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار