رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل از افزایش 166 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ جواد تقوی، رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل از افزایش 166 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان اردبیل خبر داد و گفت: کشفیات مشروبات الکلی نیز به میزان 55 درصد، ارز خارجی به میزان 125 درصد، طلا و فلزات گران‌قیمت 100 درصد و لوازم و تجهیزات کامپیوتر نیز 83 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در 10 ماهه امسال با تلاش نیروهای پلیس کشف اقلام ضدفرهنگی در سطح استان اردبیل 153 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته که این مهم در سایه تلاش‌ها و اقدامات نیروهای پلیس در راستای تامین امنیت در منطقه میسر شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل تصریح کرد: در زمینه لوازم خانگی نیز ما شاهد افزایش 26 درصدی، در سیگار خارجی قاچاق 14 درصد و در سلاح و مهمات نیز 4 درصد کشفیات بودیم که اقدامات در راستای تنگ‌تر گردن عرصه بر قاچاقچیان در تمامی عرصه‌های در سطح استان با جدیت دنبال می‌شود.

تقوی ایجاد امنیت اجتماعی و اقتصادی را از مهمترین اهداف پلیس دانست و بیان کرد:‌ با تلاش‌هایی که توسط نیروی انتظامی در سطح استان انجام شده در حال حاضر اردبیل به یکی از مناطق و استان‌های امن با درصد جرائم کم در مقایسه با سایر استان‌ها تبدیل شده است.

وی از برخورد شدید با قاچاقچیان در سطح استان خبر داد و گفت:‌ ماموران پلیس به صورت شبانه‌روزی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز تلاش و فعالیت می کنند و در این زمینه هیچ گونه گذشت و چشم‌پوشی با قاچاقچیان و عاملان ناامنی اقتصادی و اجتماعی نخواهیم داشت تا زمینه برای کاهش این گونه تخلفات در استان فراهم شود.

انتهای پیام/ح

افزایش 153 درصدی کشف اقلام ضد فرهنگی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.