مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: آسایش و امنیت کنونی و استقلال کشور را مدیون خون‌های پاک شهدا هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام میثم فیاضی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در مراسم یادواره شهدای شهر عنبران در جمع اهالی سنت عنبران افزود: آسایش و امنیت کنونی و استقلال کشور به سبب خون‌های پاکی است که تقدیم انقلاب و نظام شده است و ما مدیون کار بزرگ شهدا هستیم و شهدا کاری کردند تا در بین کشور‌های دنیا قدرت نظامی بالایی داشته باشیم.

وی اظهار داشت: شهدا زنده اند و در دلهای یکایک ملت مسلمان جای دارند و برگزاری کنگره ها و یادواره های شهدا در برابر رشادت ها و مردانگی آنها بسیار ناچیز است و باید مقام شهدا را همیشه پاس بداریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: عظمت شهدا بسیار فراتر از آن است که به فکر ما برسد و بتوانیم در مورد آن اظهار نظر داشته باشیم و توصیف رشادت ها و مردانگی آن عزیزان از زبان ها قاصر است.

حجت الاسلام فیاضی گفت: آسایش و امنیت کنونی و استقلال کشور به سبب خون های پاکی است که تقدیم انقلاب و نظام شده است و ما مدیون کار بزرگ شهدا هستیم و شهدا کاری کردند تا در بین کشور های دنیا قدرت نظامی بالایی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: همه دنیا می دانند آمریکا و اسرائیل دشمنان قسم خورده ملت و نظام اسلامی ایران هستند و به دنبال ورود به خاک مقدس کشور از هر سو هستند و تفکر آنها از بین بردن وحدت شیعه و سنی و در رأس اسلام است.

حجت الاسلام فیاضی با اشاره به وحدت ملت ایران گفت: دشمنان همیشه نگران اتحاد بین مردم ایران هستند و خودشان را به آب و آتش می زنند تا این وحدت که در دنیا بی مثال است را از بین ببردند و باید از همینجا گفت که هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در برابر هر توطئه ای علیه نظام و رهبری خواهد ایستاد اظهار کرد: آمریکا برنامه ریزی کرده هر 10 سال در کشور ایران یک فتنه و آشوب به پا کند تا رژیم ایران را به سقوط بکشاند.

انتهای پیام/ح

مراسم یادواره شهدای شهر عنبران

برچسب ها: شهدا ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.