فرماندار اردبیل گفت: یادواره شهدای والفجر ۸ نوزدهم بهمن ماه در مسجد هاشمیه اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی ،فرماندار اردبیل پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای والفجر هشت در اردبیل اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر یادواره شهدای والامقام والفجر 8 نوزدهم بهمن ماه در مسجد هاشمیه اردبیل برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای برگزاری این یادواره در استان اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه در کنار یادواره شهدای والفجر 8 یادواره 148 شهید والامقام محله وحدت اردبیل و 32 شهید والامقام انقلاب اسلامی شهر اردبیل نیز برگزار می‌شود،‌ افزود: این یادواره در مسجد هاشمیه اردبیل با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم برگزار می‌گردد.

فرماندار اردبیل گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام رسالت خطیری است که در این زمینه با برگزاری یادواره شهدا در صدد هستیم گام بزرگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداریم.

زنجانی تصریح کرد: دهه مبارک فجر فرصت بسیار بزرگ برای قدردانی از خون شهدای والامقام و زنده نگه داشتن یاد و نام شهداست که در این روزها یادواره شهدای والامقام در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر دیدارهایی با خانواده‌های معظم شهدا انجام می‌شود و در آستانه برگزاری یادواره شهدای والفجر هشت با خانواده‌های معظم شهدای این عملیات نیز دیدار می‌کنیم

انتهای پیام/ ع

دیدار با خانواده شهدا در ایام الله دهه فجر

 

برچسب ها: دهه فجر ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.