رئیس فدراسیون دوچرخه سواری از حضور رکابزنان بخش استقامت در مسابقات قهرمانی آسیایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در گفت و گو با رادیو درباره حضور تیم های ملی دوچرخه سواری در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: یکشنبه شب دوچرخه سواران بخش استقامت در رده های سنی جوانان، امید و بزرگسالان در دو بخش خانم ها و آقایان به کشور میانمار اعزام شدند. از ۳ روز آینده شاهد رقابت های این دوچرخه سواران خواهیم بود. امیدواریم نتایج خوبی کسب شود. با توجه به شرایط آمادگی ورزشکاران سعی کردیم یک تیم کامل را به این مسابقات اعزام کنیم.


قمری اضافه کرد: از ۳ روز پیش رکابزنان بخش نیمه استقامت و سرعت  در یک اردوی دو هفته ای در مالزی به سر می برند. از ۲۴ بهمن تا ۲ اسفند، مسابقات داخل پیست در رده های جوانان و بزرگسالان در دو بخش آقایان و بانوان در کشور مالزی برگزار می شود که تیم ملی در این رقابت ها حضور می یابد. تا پایان این ماه شاهد رقابت دوچرخه سواران در مسابقات قهرمانی آسیا در میانمار و مالزی هستیم.


رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با مقایسه ای از وضعیت تیم های ملی نسبت به ادوار گذشته بیان کرد: نسبت به گذشته، دوچرخه سواران تیم ملی در بخش های جاده و پیست پوست اندازی کرده اند و بازیکنان جوان در عرصه رقابت ها قرار گرفته اند. کادر فنی نیز از نظر فنی و تکنیکی آنها را آماده کرده است. البته این ورزشکاران برای کسب تجربه باید در رقابت های مختلف و عرصه های بین المللی قرار بگیرند. برخلاف رشته های دیگر، زمانی که ورزشکار سوار دوچرخه می شود، مربی با فاصله یک کیلومتری به ورزشکار دسترسی ندارد تا او را راهنمایی کند و در این زمان آمادگی تکنیکی و تجربه است که می تواند به دوچرخه سوار کمک کند.

انتهای  پیام/

اظهارات  قمری درباره حضور تیم ملی دوچرخه  سواری در آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار