فرهاد خراسانی گفت: علی کریمی طبق قانون در نشست خبری شرکت نمی کند و علیرضا امامی پاسخگوی اصحاب رسانه است.

تابع قانون هستیم و امامی فر به جای کریمی در نشست خبری شرکت می کندفرهاد خراسانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرده است از این پس علی کریمی به دلیل نداشتن مدرک سرمربیگری حق شرکت در نشست‌های خبری را ندارد، بیان کرد: سازمان لیگ اعلام کرده است طبق قانون افرادی باید در نشست خبری شرکت کنند که مدرک مربیگری A داشته باشند. البته تاکنون مسئولان سازمان لیگ این قانون را رعایت نمی کردند اما زمانی که علی کریمی در نشست خبری دیدار سپیدرود و استقلال خوزستان چنین اعتراضی مطرح کرد یادشان افتاد قانون را اجرا کنند.

او ادامه داد: باشگاه سپیدرود مطیع قانون است و از این هفته علیرضا امامی فر در نشست خبری شرکت می کند. البته تاکنون بسیاری از مربیان  به جای سرمربی ها در نشست حاضر شدند و زمانی که قانون اجرا نمی شود طبیعی است اثرش را از دست می دهد.

سخنگوی باشگاه سپیدرود اظهار کرد: اگر قرار است قانون اجرا شود مطیع هستیم و از این هفته علیرضا امامی فر که دارای مدرک مربیگری A است به جای علی کریمی در نشست خبری شرکت می کند. البته تاکید می کنم امیدوارم قانون برای همه تیم ها اجرا شود.

انتهای پیام/

اظهارات سخنگوی باشگاه سپیدرود درباره محرومیت کریمی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار