فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر در اقدامی هماهنگ علی کریمی را از حضور در نشست های خبری منع کردند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اعلام رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال و به شکل کاملا قانونی علی کریمی از حضور در نشست های خبری قبل و بعد از بازی منع شد.
دلیل این اقدام کمیته مسابقات در نوع خود جالب توجه است: آنها معتقدند علی کریمی در تیم فوتبال سپیدرود رشت با سمت مربی است واین در حالی است که باید سر مربی درنشست های خبری شرکت کند.
علی رضا امامی فر به عنوان دستیار علی کریمی در تیم فوتبال سپید رود رشت از سوی باشگاه به دلیل مدرک مربیگری بالاتر از علی کریمی، سمت سرمربیگری را عهده دار است.
نکته جالب توجه در این اتفاق صحبت های اخیر علی کریمی در مورد مهدی تاج و فدراسیون فوتبال است که به صورت کاملا تصادفی! با اعلام کمیته مسابقات و ممنوعیت حضور علی کریمی در نشست های خبری تقارن پیدا کرد و شاید کمتر کسی باور کند که این موضوع با فدراسیون فوتبال هماهنگ نشده باشد!

یکی دیگر از دلایلی که علی کریمی از حضور در نشست های خبری منع شده است صحبت هایی خارج از چارچوب رقابت لیگ برتر است و البته بارها سر مربیان دیگر نیز در مورد مسائل غیر فوتبالی صحبت کرده اند و گاهی دستیاران خود را به نشست خبری فرستادند.
این اقدام بازدارنده در مورد علی کریمی نه تنها او را از مصاحبه های جنجالی منع نمی کند بلکه امکان چالش بیشتر در این زمینه وجود دارد و باید دید اقدام بازدارنده بعدی فدراسیون فوتبال شکایت از علی کریمی است یا ....

بار نخست درگیری کریمی و تاج به جلسه چند ساعته این دو انجامید و دست آخر کریمی مدتی را در سکوت گذراند تا دوباره در مورد فدراسیون افشاگری کند و مراتب اعتراض خود را در فضای مجازی منتشر کند.

فتاحی:کریمی نمی تواند در نشست ها حضور پیدا کند

انتهای پیام/

 

ممنوعیت حضور علی کریمی در نشست های خبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
علی کریمی جدیدا خیلی دور برداشته دیگه حساب بزرگتر و کوچکتر رو نمیشناسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
علی آقا یکی از اسطوره های فوتبال ایرانه

باید تمامی دست اندرکاران پاک دست فوتبال ایران هم قسم شوندو دست در دست هم این فوتبال را از فسادها پاک کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۶
علی کریمی وقتی عصبانی میشه بد عصبانی میشه ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
زنده باد کریمی
آخرین اخبار