رئیس هیئت مدیره بیمارستان موقوفه راضیه فیروز با بیان ارائه خدمات رایگان به بیماران دیالیزی در کرمان گفت: تاکنون 18 تخت مجهز در بخش دیالیز این بیمارستان راه اندازی شده که در آینده نزدیک این تعداد به 30 تخت افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اکبری رئیس هیئت مدیره بیمارستان موقوفه راضیه فیروز دربازدید مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمان از بخش های درمانی بیمارستان راضیه فیروز با اشاره به اینکه ارائه خدمات به بیماران دیالیزی در کشور بصورت رایگان انجام می شود،گفت: این بیمارستان تنها بیمارستان غیر دولتی کشور است که با اختصاص 18 تخت بیمارستانی خدمات رایگان را به بیماران دیالیزی ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه تعداد تخت های دیالیزی درآینده نزدیک به ۳۰ تخت افزایش می یابد اظهار داشت: بخش دیالیز این بیمارستان به صورت ۴ شیفت به بیماران کلیوی مراجعه کننده به مدت ۵ ساعت خدمات دیالیزی ارائه می دهند .


اکبری از تجهیزشدن بیمارستان به ۳ دستگاه پیشرفته تشخیص بیماری های سرطانی و عروقی خبر داد وگفت: دستگاه های انژیو گرافی – سی تی انژیو گرافی و پت اسکن از جمله دستکاه های پیشرفته در کشور هستند که برای اولین بار دراین بیمارستان راه اندازی می شوند.


وی هزینه سرمایه گذاری خریددستگاه های جدید را ۷۰۰ میلیاردریال عنوان کرد و گفت: درراستای خدمات پزشکی به بیماران این بخش به بیش از ۴۵۰۰متر مربع فضای زیرینایی برای این ۳ دستگاه نیاز است.


رئیس هیئت مدیریه بیمارستان راضیه فیروز اظهارداشت: سالیانه بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه درمانی رایگان به بیماران نیازمند در این بیمارستان ارائه می شود.


وی افزود: با راه اندازی این۳ بخش شمار پزشکان متخصص از ۴۰۰ نفر به ۶۰۰ نفر خواهد رسید.

انتهای پیام/ی

ارائه خدمات دیالیزی به بیماران در بیمارستان راضیه فیروز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار