فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری اعضای یک باند حرفه‌ای کلاهبرداری ۱۲ فروشگاه مواد غذایی کشور در این استان خبر داد.

سردارسیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی شکایت چند نفر از متصدیان فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی از استان‌های مختلف کشور به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری از آنان با چک‌های بلامحل موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات موفق شدند متهمان را که با تشکیل باندی ۳ نفره و صدور چک‌های بلامحل و فاقد اصالت از شاکیان کلاهبرداری کرده بودند پس از هماهنگی‌های قضائی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مازندران، گفت: متهمان در بازجویی تاکنون به خرید مواد غذایی و پروتئینی از چندین فروشگاه بزرگ مواد غذایی در سراسر کشور با صدور چک‌های بلامحل و فاقد اصالت اعتراف کردند.

سردار میرفیضی با اشاره به کلاهبرداری ۳۰ میلیارد ریالی این کلاهبرداران حرفه‌ای از ۱۲ فروشگاه مواد غذایی در سایر استان‌های کشور افزود:اموال سرقتی از متهمان کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

وی گفت: این افراد که در ادامه بازجویی‌ها به صدور ۳۴۰ فقره چک در استان مازندران و سایر استان‌های کشور اعتراف کردند.

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و تحقیقات پلیس برای کشف سایر کلاهبرداری‌های انجام شده و شناسایی مالباختگان همچنان ادامه دارد.

سردار میرفیضی  به مردم توصیه کرد: از دریافت چک‌هایی که صادر کننده آن ناشناس است خودداری و در معامله با چک حتما از بانک مربوطه، کامل بودن مشخصات، موجودی و اصالت چک را استعلام کنند.

فرمانده انتظامی مازندران از شهروندان خواست: ضمن هوشیاری، در برخورد با چنین افرادی مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ

متلاشی شدن باند کلاهبرداری در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.