رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کرمانشاه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: طبق گفته مقام معظم رهبری ما باید مدیریت و کار جهادی انجام دهیم.

باید مدیریت و کار جهادی انجام دهیمبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان با  تشکر  از زحمات  پرسنل  گفت: امیدوارم بتوانیم از الگوی مناسب ائمه اطهار استفاده و آن را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.

حقیقی ضمن بیان حجم گسترده کاری سازمان در حوزه های مختلف، گفت: همه می دانیم در حوزه واحدهای صنعتی و صنفی چه مقدار مشکلات داریم همچنین در حوزه تجارت خارجی نیز با مشکلات این حوزه علی الخصوص بسته شدن مرزها آشنا هستیم، در بخش معادن هم مشکل بسیار زیاد و دشواری را در حوزه های مختلف و بیشتر در بحث حقوق دولتی معادن داریم.

وی ادامه داد:  روز شنبه هفتاد و نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را طی مدت 10 ماهه برگزار کردیم که خود به خوبی نشان می دهد که حجم کار چه قدر بالاست.

حقیقی گفت: در بحث زلزله نیز مشکلات عظیمی برای مردم ایجاد شده، و ما مجبور بودیم و هستیم که در کنار همه کمبودهای استان به آن ها نیز رسیدگی کنیم.

حقیقی در پایان افزود: با یاری خداوند و تلاش های قابل تقدیر شما، ما توانستیم در جشنواره شهید رجایی رتبه اول کشور را کسب کنیم که این نیز خود شایسته تشکر فراوان می باشد.

انتهای پیام/ز

 

  سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کرمانشاه جشنواره شهید رجایی رتبه اول کشور را کسب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.