دبیر ستاد ازدواج دانشجویی استان کردستان از ثبت نام ۸۴ زوج دانشجو استان در قالب بیست و یکمین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی به میزبانی مشهدالرضا(ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام محمدعلی شیخ‌الاسلامی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان گفت: ثبت نام بیست و یکمن دوره ازدواج دانشجویی در دانشگاه های استان همزمان با سراسر کشور در سامانه ezdevaj.nahad.ir آغاز شد که با اعلام فراخوان این ثبت نام تا کنون 84 زوج دانشجو استان در این سامانه ثبت نام کرده اند.
  وی افزود:  این طرح در قالب 16 کاروان دانشجویی و هر کاروان شامل هزار زوج است که به مدت 3 روز می تواند در کارگاه های آموزشی شرکت کند.
شیخ الاسلامی افزود: طبق اعلام ستاد ازدواج دانشجویی کشور، شرکت‌کنندگان در این کاروان‌ها ضمن بهره‌مندی از هدایا و جوایز، از مزایای ویژه هم‌چون غذای متبرک حضرت رضا (ع) نیز برخوردار می‌شوند
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان تشویق جوانان به ازدواج، پرهیز از هزینه‌های گزاف، فرهنگ سازی ازدواج آگاهانه و آسان بین دانشجویان، گسترش فرهنگ عفاف، افزایش سطح شناخت و آگاهی در انتخاب همسر، شیوه‌های تشکیل زندگی موفق، اصلاح نگرش اشتباه نسبت به ازدواج و تلاش در راستای پایداری ازدواج را از مهمترین اهداف تشکیل مراسم ازدواج دانشجویی و قدم نهادن در راه ترویج این سنت در بین دانشجویان برشمرد.
وی با بیان اینکه مراسم ازدواج دانشجویی با عنوان«همسفر تا بهشت» از سوم بهمن ماه تا پایان سال جاری به میزبانی مشهدالرضا (ع) برگزار می شود، افزود: زوج های دانشجویی که موفق به ثبت نام نهایی و تحویل مدارک نشده اند، تا پایان بهمن ماه با ارائه مدارک خود به دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و انتخاب کاروان به مشهد مقدس مشرف شوند.

انتهای پیام/م

پایان بهمن ماه، آخرین  مهلت ثبت نام در طرح ملی ازدواج دانشجویی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.