رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان سیرجان گفت: طی ده ماهه امسال به منظور کاهش آب بدون درآمد ۳ هزار و ۳۰۹ دستگاه کنتور خراب درسیرجان تعویض شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید میرشاهی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان سیرجان گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی به منظور کاهش آب بدون درآمد و همچنین جلوگیری از پرت آب و دقت در تعیین مصارف مشترکین 3 هزار و 309 دستگاه کنتور خراب در شهرهای بلورد ، پاریز، خواجوشهر زیدآباد ، سیرجان ، نجف شهر و هماشهرتعویض شد.


وی افزود: با توجه به عمر مفید کنتور های آب ، شناسایی و تعویض کنتور های خراب کاری مداوم بوده و در هر دوره قرائت که قاریان کنتور به درب منازل مشترکین مراجعه می کنند بر تعداد کنتور های خراب افزوده می شود و شرکت آب و فاضلاب نیز دائما در حال تعویض کنتور های خراب است.


همچنین احمد بیانی ، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بم گفت: با توجه به اینکه آب مصرفی مشترکین در روستاهای پشت رود و اسفیکان و لکیز آباد بدلیل اختلاف ارتفاع زیاد با مخازن آب زیاد بوده به منظور کاهش آب بحساب نیامده و همچنین کاهش اتفاقات شبکه با همکاری و نظارت معاونت بهره‌برداری شرکت آبفا استان ، سه دستگاه شیر فشار شکن در این روستاها نصب شد.


وی افزود: نصب این دستگاه ها علاوه بر اینکه آب به حساب نیامده را کاهش می دهد، کاهش حوادث و اتفاقات شبکه را نیز به دنبال دارد.
انتهای پیام/ی

شرکت آب و فاضلاب نیز دائما در حال تعویض کنتور های خراب است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.