گروهی از یهودیان صهیونیست با پشتیبانی نظامیان اشغالگر یکشنبه به معترضان فلسطینی در شهر الخلیل حمله کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری دولتی فلسطین؛ گروهی از یهودیان صهیونیست با پشتیبانی نظامیان اشغالگر یکشنبه به معترضان فلسطینی در شهر الخلیل حمله کردند.

یهودیان صهیونیست با یورش به مرکز شهر الخلیل در کرانه غربی رود اردن و پشتیبانی ارتش این رژیم به خبرنگاران و فلسطینی‌های معترض که تجمعی برای اعلام همبستگی با کودکان اسیر فلسطینی در خیابان الشهدا برپا کرده بودند، حمله کردند.

منابع رسانه‌ای فلسطینی تاکید کردند ده‌ها تن از یهودیان ساکن شهرک‌های غیرقانونی در کرانه غربی رود اردن به ضرب و جرح خبرنگاران و فعالان فلسطینی و خانواده اسیران فلسطینی اقدام و نظامیان صهیونیستی از شهرک نشینان حمایت کردند.

همچنین وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین امروز اعلام کرد در ماه گذشته میلادی حمله و یورش یهودیان و نظامیان صهیونیستی به اماکن مقدس و دینی فلسطینی‌ها در شهر‌های قدس و الخلیل افزایش یافت.

یوسف ادعیس افزود در ماه گذشته میلادی صهیونیست‌ها دستکم ۳۱ بار به مسجدالاقصی در قدس اشغالی حمله کردند.

وی تصریح کرد مهاجمان بیشتر از دانش اموزان مدارس دینی یهودی و کارمندان دولتی رژیم صهیونیستی، عناصر سازمان‌های اطلاعاتی اسرائیل و اعضای پارلمان صهیونیستی بودند که وارد مسجدالاقصی شدند و اقدام به برگزاری آئین‌های خرافاتی درباره معبد ادعایی سلیمان (زیر زمین مسجدالاقصی) و ازدواج یهودیان کردند.

این مسئول فلسطینی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در ماه گذشته میلادی همچنین حملات صهیونیست‌ها به حرم ابراهیمی در شهر الخلیل هم افزایش یافت و صهیونیست‌ها دستکم ۱۰۶ بار به حرم ابراهیمی شریف و مسجدالاقصی حمله کردند و ۴۹ بار مانع از پخش اذان در حرم ابراهیمی شدند و بخش‌هایی از زمین‌های وقفی را در الخلیل مصادره کردند.

 انتهای پیام/

معترضان فلسطینی در شهر الخلیل مورد حمله یهودیان و نظامیان اشغالگر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار