براساس نتایج یک نظرسنجی، هشتاد درصد ساکنان سرزمین‌های اشغالی بابت فساد در کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، نگران هستند.

۸۰ درصد ساکنان سرزمین‌های اشغالی نگران فساد کابینه صهیونیستی هستندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان نتایج نظرسنجی موسسه مطالعات امنیت ملی اسرائیل نشان می‌دهد هشتاد درصد مردم سرزمین های اشغالی از فساد در کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، نگران هستند. 800 صهیونیست و عرب ساکن در اراضی اشغالی در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند.

ساکنان سرزمین‌های اشغالی بر این باورند که کابینه صهیونیست ها از قابلیت کمی برای مقابله با تهدیدهای داخلی برخوردار است. همچنین براساس این نظرسنجی هشتاد درصد از شرکت‌کنندگان از فساد در کابینه رژیم صهیونیستی نگران هستند.

بیشتر صهیونیست‌ها جدی ترین تهدیدهای خارجی را از مرزهای شمالی می دانند. سی و یک درصد از اسرائیلی ها بر این باورند بزرگترین تهدیدها برای رژیم صهیونیستی از مرزهای شمالی ناشی می شود.

براساس این نظرسنجی مردم سرزمین های اشغالی موج فعالیت های تروریستی در سال دو هزار و پانزده را مهم‌ترین تهدید می دانند و پس از آن، مناقشه بین اسرائیل و فلسطینیان را مهم‌ترین تهدید قلمداد می کنند.

 

انتهای پیام/

نظرسنجی نشان می‌دهد 80 درصد صهیونیست‌ها نگران فساد مابینه نتانیاهو هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار