فرماندار دشتی با بیان اینکه در حوزه مدیریت از بانوان توانمند دشتی استفاده خواهد شد، یادآور شد: مدیران شهرستان برای سرمایه گذاری مانع تراش نکنند بلکه باید موانع سرمایه گذاری در شهرستان برداشته شود.

در حوزه مدیریت از بانوان توانمند دشتی استفاده خواهد شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله نادری بعد از ظهر یکشنبه در نشست با اقشار مختلف زنان شهرستان دشتی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاورد بسیار بزرگی است که معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به ملت ما هدیه کرد و در این راه شهدای زیادی جان خود را تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه امروز مسئولیت ما در تداوم و حفاظت از نظام که دشمنان زیادی دارد سخت است، افزود: دشمن با طراحی و توطئه های مختلف درصد براندازی این نظام و انقلاب است که باید بیش از گذشته هوشیار باشیم.

نادری بیان کرد: بزرگترین وظیفه ما حفظ نظام جمهوری اسلامی است و در همین راستا بر همه ما فرض است که در هر پست و جایگاهی تلاش خود را برای این نظام الهی انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: همان طور که بانوان در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به خوبی ایفای نقش کردند ضرورت دارد در شرایط کنونی نیز نگاه ویژه ای به آنها صورت گیرد.

فرماندار دشتی بیان کرد: باید در زمینه توانمند سازی و کارآفرینی بانوان شهرستان بیشتر تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه آموزش‌های کاربردی در شهرستان نقش مهمی در ایجاد فضای کسب و کار دارد، گفت: در زمینه نشاط اجتماعی باید برنامه ریزی بیشتری صورت گیرد تا جامعه پویا و با نشاط داشته باشیم.

نادری با تاکید بر اینکه در حوزه کارآفرینی ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد، ادامه داد: امروز ایجاد شغل و کارآفرینی از نیازهای اساسی شهرستان است که می طلبد بانوان تلاش مضاعفی در توسعه شهرستان داشته باشند.

وی همچنین از مدیران شهرستان خواست زمینه فضای کسب و کار برای بانوان شهرستان فراهم کنند.

نادری با بیان اینکه در حوزه مدیریت از بانوان توانمند دشتی استفاده خواهد شد، یادآور شد: مدیران شهرستان برای سرمایه گذاری مانع تراش نکنند بلکه باید موانع سرمایه گذاری در شهرستان برداشته شود.

وی گفت: در سال آینده جهت‌گیری و توزیع اعتبارات در راستای اشتغال مردم و حل مشکلات اساسی مردم خواهد شد.

انتهای پیام/م

ظرفیت بانوان توانمند دشتی در حوزه مدیریت شهرستان استفاده می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.