نشست اندیشه ورزی نقش زنان در انقلاب با حضور مدیرکل ثبت احوال، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد.

نشست اندیشه ورزی نقش زنان در انقلاب برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛  در اجرای ویژه برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر نشست اندیشه ورزی نقش زنان در انقلاب با حضور حسین زین الصالحین مدیرکل ثبت احوال، فاطمه السادات حسینی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، مشاورین امور بانوان دستگاه های اجرایی و کارکنان اداره کل برگزار شد.

در این نشست ابتدا حسین زین الصاحین؛مدیر کل ثبت احوال استان کرمان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و تسلیت ایام فاطمیه گفت: زنان ایران اسلامی همواره بر اساس اعتقاداتی که داشته اند در مسیر انقلاب حرکت کرده اند و اگر حضور زنانی که قبل از پیروزی انقلاب با تحمل شکنجه و سختی ها را تحمل کردند نبود، انقلاب اسلامی به ثمر نمی نشست.


وی افزود: تحولات عظیم و پیشرفتهایی که امروز شاهد آن هستیم مدیون خانواده هایی است که بانوان آن با درایت و هدایت موجب بالندگی خانواده و به تبع آن جامعه شده اند.


زین الصالحین اظهار داشت :افتخار می کنیم که در مجموعه ثبت احوال بانوان نقش بسزایی در مدیریت و اجرای اهداف دارند و همواره وظایفی که به خانم ها محول می شود به نحو احسن انجام می دهند.


در ادامه فاطمه السادات حسینی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ضمن تشکر از مدیرکل و کارکنان ثبت احوال جهت برگزاری این نشست و توجه ویژه به امور بانوان گفت: در دوران انقلاب زنها در صف اول مبارزات حضور داشتند و به برکت انقلاب نگاه کلیشه ای از زن به عنوان نگاه ابزاری کنار گذاشته شد.


وی اظهار داشت: نقش و جایگاه واقعی زنان در جامعه کنونی مشخص شده و وظیفه ما است که تلاش کنیم تا ارزش ها برای تداوم انقلاب به نسل های آینده حفظ شوند.


حسینی یادآور شد: زنان انقلاب برای حفظ اسلام و ارزش های دینی جان خود و عزیزان را فدا می کنند.


مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری تصریح کرد: رسالت امروز زنان جامعه ایران، تحکیم بنیاد خانواده می باشد که با تدبر، توکل و تلاش محقق می شود.


وی در ادامه مشاورین امور بانوان دستگاه های اجرایی را به عنوان سفیران اجرای طرح راهبردی تحکیم و تعالی خانواده با رویکردهای برون سازمانی و درون سازمانی و تجمیع توانمندی ها با استفاده از ظرفیت ها دانست و اجرای این طرح بصورت پایلوت در ثبت احوال استان کرمان را خواستار شدند.


انتهای پیام/س

 

برگزاری نشست اندیشه ورزی نقش زنان در انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار